Ibiza

20 oktober 2015 - Ibiza, Spanje

20 oktober 2015 Ibiza
Vanmorgen vroeg opgestaan, 2.00 uur ging de wekker. Na een kop koffie richting Eindhoven gereden. Het vliegtuig ging op tijd weg, dus kwamen we op de juiste tijd aan in Ibiza. Jacques stond al te wachten. Het regende erg hard toe we aan kwamen. Jacques en Paul stonden ons op te wachten. Na dat we gezellig met iedereen een bakkie hebben gedaan zijn we boodschappen gaan doen, in de supermarkt en de overdekte markt in de stad. Ook hier hebben we weer een glaasje gedronken en een hapje gegeten. Elk jaar is dat wel een vast ritueel.
Het is gelukkig droog geworden en de wereld ziet er nu iets beter uit.
Vanmiddag lekker rustig aan gedaan en nu zitten we in de keuken aan tafel.

21 oktober 2015 Ibiza
Na een nacht heerlijk geslapen te hebben en een gezellig ontbijt zijn we naar de stad gereden. De regen kwam met bakken naar beneden. Dus dan maar koffie drinken. Jacques was even naar de tandarts, maar kwam daarna ook naar ons toe. We zijn naar het binnenland van het eiland gereden om een lunch te gebruiken. We hebben heerlijk gegeten en het was bere gezellig. Echt een leuk Spaans restaurantje.
Het weer wil nog niet veel beter worden, maar gelukkig is het wel wat droger geworden en hebben we nog een beetje bij het zwembad gezeten. Vanavond weer heerlijk gekookt met David als chef van de keuken. Een lekkere uitrust vakantie met tot nu toe weinig activiteiten.

2 oktober 2015 Ibiza
Vanmorgen wakker geworden zonder regen. Heerlijk weer en gezellig samen ontbeten. Daarna een mooie tocht over het eiland gemaakt en naar het dorpje Santa Gertrudis. Daar weer een heerlijke lunch gehad met brood, heerlijke ham en kaas. Een woord geweldig. Hierna zijn we naar huis gegaan en hebben we heerlijk bij het zwembad gelegen, gezwommen en heeft Nora ons verder vermaakt. Diny, Ger, David en Carly zijn nog even naar de stad geweest voor een kleine wandeling door de stad. Natuurlijk een heerlijk ijsje gegeten en weer terug naar huis voor weer een heerlijk diner. Nu weer gezellig samen aan tafel met een wijntje en een koffie.